Just another mail - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ramon Odijk - WaarBenJij.nu Just another mail - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ramon Odijk - WaarBenJij.nu

Just another mail

Door: rodijk

Blijf op de hoogte en volg Ramon

10 November 2010 | Nederland, Amsterdam

Een Birmese sigaar, een Zuid-Afrikaans wijntje, een Dominicaans pilsje, een Italiaanse pasta met Atlantische vis, met mijn Vlaamse liefde op een Carribisch eiland met universele sterren...Need I say more?

Ach...kan het niet laten.

Chinese orgideeen, 3 katten (Europese korthaar), Afrikaanse bevolking, Amerikaanse sigaretten, Nederlandse handelsdrift, Jamaicaanse tongval, Australische schildpadden, Zuid-Amerikaanse walvissen, Noorse garnalen, Brazziliaans carnaval, Engelse beleefdheid, Wallonische landbouw, Spaanse architectuur, een Amazone fauna,
een warme westerwind, ochtendzon -over de vulkaan- vanuit het oosten, mentaliteit van het zuiden, vruchtbare regen vanaf het noorden.

En dan nog...desondanks...ligt ons hart..onze thuis..bij jullie..You rule.

• 10 November 2010 - 06:48

Antoine:

Fucking Hell, You rule!
    Jullie zijn degenen die hun dromen leven en als wereldburger, jullie achtertuin aan het her-ontdekken zijn.
    Uit het oog, maar zeker niet uit het hart.
    Ik ben trots op jullie, dat je de knoop hebt doorgehakt en deze trip bent aangegaan.
    Durf eens heimwee te krijgen!!!
    Geef me nog ff om WMC goed op rolletjes te zetten en ik kom gezellig een paar daagjes mee-mundiaal-doen.

Tot dan!

• 10 November 2010 - 10:19

Mellie:

Klinkt echt super goed! Ben echt jaloers. You rule dus!

Ruilen? ;-)