Terug naar Honduras? - Reisverslag uit Puerto Barrios, Guatemala van Ramon Odijk - WaarBenJij.nu Terug naar Honduras? - Reisverslag uit Puerto Barrios, Guatemala van Ramon Odijk - WaarBenJij.nu

Terug naar Honduras?

Blijf op de hoogte en volg Ramon

03 September 2012 | Guatemala, Puerto Barrios

(Lotte)Hey allemaal alweer serieus lang geleden eh...
Alles gaat prima we hebben er net 3 maanden Rio Dulce in the roundhouse opzitten. Waarschijnlijk hebben jullie het al gezien via de facebook site.

We hebben geprobeerd the Rock The Boat tour op te starten maar het is niet haalbaar voor ons! We logeerden in the roundhouse bij Chris en Dani. Hun hadden een pontoon boot en daar probeerden we dan in een soort van onderaanneming een bedrijfje uit op te starten. Het werkte goed maar gezien het hostel nog nieuw is waren er niet genoeg mensen om onze boottour mee te doen. Dus we konden er niet van leven met ons tweetjes.

We zijn nu aan het solliciteren voor een nieuwe job in Honduras want het geld is serieus naar beneden gegaan. Als we die job kunnen krijgen dan kunnen we er wel weer even van leven. Het is bij een groot meer, bergen, jungle en off the beaten track! Dus dat klonk ons super in de oren. Als we daar gedaan hebben hopen we toch eens een ander land te doen wink want we blijven maar rondjes doen. Lennart die werkt nog steeds bij Los Amigos in Guatemala voor een maandje nadien trekt hij Guatemala rond en dan ontmoeten we hem waarschijnlijk wel weer in Honduras.

We hebben weer veel geleerd uit deze ervaring! Alle mensen die we in deze drie maanden hebben ontmoet hebben allemaal stuk voor stuk gezegd dat we echt zelf iets moeten beginnen. Wat we ook heel graag willen doen maar voorlopig willen we nog een beetje meer zien.

Ons Babske komt ook deze kant op in Februari en die ziet da ook wel zitten. We zijn nu al bijna twee jaar van huis en ik mis jullie nog altijd hoor! Het rare is dat er alleen maar Nederlanders ons zijn komen bezoeken! Hoe zit da daar eh Belgskes? Da kan niet eh? Ik begin al te denken dat jullie me allemaal vergeten zijn! Maja Nederlanders kom je natuurlijk overal tegen, het blijven kolonisten en ondernemers. De Belgskes die wachten liever af en als ze zeker van iets zijn dan pas nemen ze een kans.

Anyway dat was het zo wel weer, niet echt veel nieuws.

• 04 September 2012 - 08:18

Kurt:

ela, vergeten doen we je niet hoor, wel genieten van jullie verslagen.
    Als jullie daar nog zijn als de kids kunnen vliegen en wat zelfstandig zijn komen we zeker af.
    Anneleen heeft zelf haar hart aan honduras verloren dus leest al watertandend jullie verslagen.

have fun en rock on \../
    x

• 05 September 2012 - 11:32

Johan:

Jah, 't is nie echt bij de deur hé, ik probeer volgend jaar Peru te doen (maart?), mss zitten jullie tegen dan wel ergens in de buurt...